lördag 22 augusti 2009

En narcissistisk studie med inspiration från De Stijl.

2 kommentarer:

  1. Hej sebfor!
    Nu har jag hittat din blogg! Mkt trevligt att läsa om livet i det platta landet. Märkligt rum du har, vad är det för pelare? Men skolan verkar ju "echt cool", intressanta kurser och söta ;) receptionister. Hihi, så typiskt att arkitektstudenterna inte får va med på nollningen. Själv har jag haft en ytterst slapp vecka på banverket, nu ligger jag i mitt nyommöblerade vardargsrum. Imorn blir det sittning med tema de sju dödssynderna.
    Lev väl!
    Mirsch

    SvaraRadera
  2. Malin! Vad glad jag blir att du hittat hit, känns ibland som att Sverige har glömt mig (eller struntar fullständigt i vart jag befinner mig ;) )
    Har just kommit hem från en mkt trevlig cykeltur, nu ska jag träffa en framtida klasskompis i centrum.
    Well, well säg till dem på jobbet att vi vill ha X2000 till Örebro-Gbg igen, nu är det verkligen skitsegt. Tuff-Tuff-Tuff, vi hörs!

    SvaraRadera